czwartek, 11 kwietnia 2013

Wyprawa po oliwki

Myślałam, że to nigdy nie nastąpi...
Po pierwsze był nagły atak zimy w zimie i na wiosnę.
Po drugie - zorientowałam się, że w moim kasku coś grzechocze - okazało się, że rozwalił się zaczep mechanizmu opuszczania blendy.
Po trzecie leff miał jakiś error w pracy, a był dość istotnym ogniwem w całym łańcuchu zdarzeń prowadzących do zakupu osiemsety.

Gdy wszystkie w/w problemy jakoś się rozwiązały mniej lub bardziej trwale, przemieściłam się do Poznania. Za namową Ani TAGDB wzięłam jej białą osiemsetę - bo i tak trzeba było ją zawieźć na przegląd i, walcząc z deszczem, udałam się do Nowego Tomyśla, gdzie czekał na mnie mój nowy oliwkowy stalowy rumak.

Oto on w całej okazałości:

Podoba mi się ten stan licznika ;)




Dziękuję Alikowi i Bajerowi za pomoc i "odbiór techniczny" :)





W garażu z Giselle :)

Teraz mam dylemat - jakie imię powinien nosić mój nowy motocykl? Pomysłów moich jest kilka, pomysłów znajomych jest całkiem sporo, np:
- G-Spot
- Olivier
- Fritz achthundert Grashüpfer Schmetterling III
- L.Lloyd (to na klawiaturze napisał Gizmo, "mój" kot - a ze zdaniem sierściucha trzeba się liczyć ;))
- Otto Dritten
- Mädchen
- HELGA
- GieSław
- Karimatan
- Herman
- Ulryk
- Gustawson
- DooHans
- Hans
- Gwidon
- Oliwka
- Zygmunt
- Fryderyk
- devils ride
- Rudy/Rudy102 (Ryży)
- Rudek
- Ciacho
- Czaruś
- Czortuś
- Sztefan
- Gustaw Stanisław II
- Arbeiter/GastArbaiter
- Germański Samiec
- "samiec"
- GraShüpfer
- Czarny Olek
- Walenty
- Wacław
- Jacuś
- CacuśGlancuś
- Nachfolger Gustav Stanislaus der achthundert Kapazität und oliv Farbe
- Rolf
- Franciszek
- F1
- Franz
- Mustang
- GiuSeppe
- GiteS
- Gunter
- Jarosław/Alik
- DREAM
- GromoSław
Dołączona grafika



Jak to podsumował Arthur71: "Stary dobry Freud miałby temat na temat nazewnictwa Bardzo Małego Wacka" ;)

3 komentarze: