wtorek, 29 października 2013

Pro Driver 25+

We wrześniu natknęłam się na informację, że kierowcy z Małopolski i Podkarpacia, którzy mają więcej niż 25 lat i nie maja na koncie punktów karnych mogą wziąć udział w projekcie w ramach którego 100 osób otrzyma nagrodę w postaci szkoleń motocyklowych i samochodowych. Patrząc na partnerów projektu (Komendy Miejskie Policji i MORDy w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu, Komendy Wojewódzkie Policji w Krakowie i Rzeszowie, ITS, PZM) jak i na fachowców i trenerów zaproszonych do współpracy (Leszek Kuzaj, Michał Kościuszko, Adam Gładysz, Monika Jaworska, Patryk Kosiniak), można było wywnioskować, że poziom szkolenia będzie bardzo przyzwoity.

Niewiele myśląc zgłosiłam swój udział, przekazałam informację znajomym i tak się złożyło, że zostałam wylosowana i załapałam się na szkolenie motocyklowe Pro Driver 25+.

19 października 2013 na krakowskim motodromie w pięcioosobowej grupie:
  • ćwiczyliśmy technikę jazdy pod okiem Moniki Jaworskiej (jazda slalomem trzymając kierownicę jedną ręka to było moje wyzwanie na ten dzień, a Monika o mało co nie dostała zawału patrząc na złożenia w zakrętach ;) Olivier wyszedł ze szkolenia z przytartym lewym podnóżkiem, a ja z przytartym butem)
  • rozmawialiśmy z panem policjantem motocyklistą - podobno trwają prace nad tym, aby w Krakowie umożliwić motocyklom poruszanie się po bus-pasach!
  • przeszliśmy kurs pierwszej pomocy z ratownikiem drogowym - znowu przypomniałam sobie kluczowe aspekty tego tematu.
Ogólnie było bardzo sympatycznie, pogoda dopisała, jak zwykle coś zostało w głowie. Może tylko było za krótko. Wiadomo - jak jest dobrze, to chciałoby się więcej!

Liderowi projektu - Międzynarodowemu Stowarzyszeniu Passe-Partout - gratuluję pomysłu i życzę powodzenia w tym i kolejnych projektach.

foto: www.prodriver.org

foto: www.prodriver.org

foto: www.prodriver.org

foto: www.prodriver.org

foto: Moto Szkoła Moniki Jaworskiej

foto: Moto Szkoła Moniki Jaworskiej

foto: Moto Szkoła Moniki Jaworskiej

foto: Moto Szkoła Moniki Jaworskiej

foto: Moto Szkoła Moniki Jaworskiej

foto: Moto Szkoła Moniki Jaworskiej

foto: Moto Szkoła Moniki Jaworskiej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz