piątek, 20 grudnia 2013

Spotkanie z Mistrzami - podsumowanie projektu Pro Driver 25+

foto: Miroslaw123
Kilka dni temu skończyłam wcześniej pracę, zabrałam do mojego focusa pełnego pokus dwóch kolegów, którzy również uczestniczyli w projekcie i udaliśmy się do Tarnowa na spotkanie podsumowujące tegoroczną edycję Pro Driver 25+. Podroż spędzona na ożywionych dyskusjach na tematy motoryzacyjne minęła szybko i bez żadnych nieprzyjemnych sytuacji drogowych, choć miejscami była gęsta mgła, a ujemna temperatura jezdni czasami wprawiała koła w delikatny poślizg.

W lekko wyziębionej sali restauracji Pasaż zjawiliśmy się tuż po 18:00. Czekał na nas poczęstunek, uczestnicy i koordynatorzy projektu, a także zaproszeni goście specjalni - przedstawiciele Policji oraz mistrzowie kierownicy: Adam Gładysz, Maciej Steinhof i młody talent - Patryk Strzesak

Po krótkim przywitaniu nastąpiła prezentacja podsumowująca, wraz z pokazem kilku filmów zrealizowanych na potrzeby projektu, rozmowa z zaproszonymi gośćmi oraz wręczenie dyplomów - wszystkim i nagród - tym najbardziej aktywnym uczestnikom projektu. W efekcie dostałam kamerę samochodową :) Potem był czas na zdjęcia.

Organizatorom dziękuję za realizację projektu i życzę powodzenia w kolejnych edycjach.


foto: Miroslaw123

foto: Miroslaw123

PS. Dla tych, którzy jeszcze nie zauważyli... byłam w spódnicy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz