niedziela, 30 czerwca 2013

Projekt "Caucasus Tour 2013"

Plan objazdu Morza Czarnego nie wypalił. Drugi rok z rzędu. Jeśli więc nie plan A, to może plan B, zbliżony do planu A? Udało się znaleźć ekipę, udało się zmienić czas urlopu. Ba, nawet udało się przeskoczyć deficyt urlopowy - trzy dni, których już "nie mam" dostałam od firmy i nie muszę korzystać z urlopu bezpłatnego :)
W drugiej połowie lipca ruszam na Wschód - tam musi być jakaś cywilizacja!

Ekipa już jest, choć nikogo jeszcze nie znam osobiście ;) w sumie pięć motocykli.
Olivier jest prawie przygotowany -  jeszcze tylko dostanie nowe oponki i zrobię mu przegląd przy 10000 km.
Ja z kolei dzisiaj pilnie szkoliłam się pod okiem mistrzyni - Moniki Jaworskiej, żeby jeszcze lepiej panować nad moim moto. Zresztą, muszę o nim "zapomnieć" na kolejne dwa tygodnie, bo czeka mnie mały zabieg chirurgiczny lewej dłoni, ale mam nadzieję, że zgodnie z planem, w ciągu tego czasu "się zagoi" :)

Tak czy inaczej - za trzy tygodnie będę już meldować się z trasy :)

1 komentarz:

  1. Jeszcze tylko kilka dni i w drogę...:)
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń